با 700 هزار تومان چه تبلتی می توانم بخرم

1- کدام را بخرم؟ راهنمای خرید کامل درباره یازده گوشی هوشمند اندرویدی در رده ...

29 آگوست 2014 ... نگاهی به گوشی قدیمی خود می اندازیم و می بینیم که هنوز سالم است و خوب کار می کند،
... یازده گوشی هوشمند اندرویدی در رده قیمتی 500 تا 800 هزار تومان مطلب ویژه .... به
خصوصی را به فناوری های ساخت نمایشگر خود می دهند، می توان آنها را در دو ..... دارد آیا
گوشی یا تبلتی با این اندازه تا قیمت حداکثر 900 هزار تومان وجود داره.

2- بهترین انتخابهای تبلت در ایران تا 800 هزار تومان!(همراه با قیمت)

بهترین انتخابهای تبلت در ایران ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان! ... رم ۲ گیگابایتی و قدرت
قابل قبول سخت افزار به همراه صفحه نمایش می توان گفت استثنایی در این قیمت می ...

3- بهترین گوشیهای بازار در محدوده 700 تا 800 هزار تومان-آیتیرسان

3 ژانویه 2015 ... اگر قصد دارید که یک گوشی در حدود 700 تا 800 هزار تومان بخرید، این مدلها برترین
هستند. ... حال با کاهش قیمت و رسیدن مبلغ خرید آن به حدود 750 هزار تومان، تبدیل به
یکی از خوبهای ..... اخرنفهمیدیم چه بخرم می خواستم بدانم اگراقای پیمان گل
کارسررشته دراین کاردارن ..... تلفن همراه · تبلت · لپ تاپ · تلویزیون · دوربین ...

4- بهترین گوشیهای بازار در محدوده 800 هزار تا 1 میلیون تومان-آیتیرسان

23 ژانویه 2015 ... چرا بخرم؟ طراحی شیک و ظریف نمایشگر با کیفیت 5 اینچی و فول اچدی ... این گوشی
سونی در حدود 970 هزار تومان قیمت دارد (بررسی تخصصی این گوشی). .... تو شرایط
مختلف رو بلد باشی تا بتونی از حد اکثر توان گوشی کار بکشی. ... honor 6 می
تونست تو این لیست باشه قیمتش حدود 1 میلیون هست از لحاظ سخت ...

5- گوشی زیر 800 هزار تومان چی بخرم ؟ - سم موبایل

30 نوامبر 2014 ... گوشی هوشمند اندرویدی یا ویندوزفونی با قیمت زیر 800 هزار تومان چی خوب است با
قیمت زیر ... سم موبایل سایت سم موبایل، گوشی های سامسونگ، پشتیبانی از گوشی ها
و موبایل ها و تبلت های سامسونگی، اطلاعات .... مصطفی دنیزلی می خواهند g g 2 2 اول
جدید ال جی گوشی LG tlfonha طراحی شده بود راه. ... قیمت این لومیا 700.

6- با 500 هزار تومان چه گوشیای بخرم؟ - جام جم آنلاین

29 دسامبر 2014 ... تصویر با 500 هزار تومان چه گوشیای بخرم؟ ... اما این روزها، گوشی های هوشمند را می توان
با هر قیمتی خریداری کرد و نیازی نیست برای خرید یک گوشی نسبتا خوب و کار راه
... قیمت: حدودا 370.000 تومان .... تصویر راهنمای خرید گوشی هوشمند از 700 هزار تا یک
میلیون تومان ... تصویر راهنمای خرید تبلت تا 800 هزار تومان ...

7- راهنمای خرید بهترین تبلت های موجود در بازار ایران - قسمت اول - همه چیز ...

22 دسامبر 2013 ... حال می رسیم به مارک های معتبر چینی که کیفیت خوبی دارند و می توان چند ... در مرحله
بعد ال جی 8.3 چون با این قیمت (700 هزار تومان) و کیفیت صفحه .... سلام خوبین من
تصمیم گرفتم تبلت بخرم وواقعاهم احتیاج به راهنمایی دارم چون ...

8- بهترین گوشی های با قیمت کمتر از 800 هزار تومان در بازار

این یک گوشی بزرگ و غول پیکر از سونی است، در میان رده های بازار می توان این
گوشی را بزرگترین دانست. ... قیمت این گوشی کوچک ال جی با گارانتی 709.000
هزار تومان است. .... سلام دوستان من میخوام htc816بخرم ایا خوبه گوشی بهتر در حد 700
تا 800 تون دارید بگید htcمیترسم بگیرم .... سلام من تبلت خیلی تمیز دارم کی
میخاد بخره.

9- بهترین گوشیهای هوشمند بازار با قیمت ۶۰۰ تا ۱میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ...

28 دسامبر 2014 ... همانطور که در بخش معرفی گوشیهای ارزان و زیر ۶۰۰ هزار تومان نیز مشاهده کردید، در این
نوع .... شرکت الجی با ساخت نکسوس نسل پنجم ثابت کرد که توان ساخت دستگاهی
...... زومیت جان نوت 2 هم می زاشتید خوب بود قیمتشم 1200000 بود با تشکر ... ممنون
از اینکه جوابمو دادید ولی من بودجه ام بین 700 و 800 تومن هستش.

10- بررسی تبلت های 400 الی 500 هزار تومانی در بازار - زوم تک

12 ژانویه 2014 ... این مدل تبلت ایسوس با قیمت ۴۹۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. از ویژگی های
این تبلت می توان به طراحی شیک و با کیفیت ... بررسی تبلت های 600 الی 700 هزار
تومانی در بازار ۳۰ دیماه ۱۳۹۲ at ۶:۲۶ ق٫ظ. […] ... سلام،من میخوام واسهه مادرم یک تبلت
بخرم تا ۵۵۰ تومن،میشه دو مورد رو پیشنهاد بدین و بهترین رو بگین.

11- بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت (آذر و دی ماه ۹۴)

15 دسامبر 2015 ... پس اگر برای مثال تبلت 500 هزار تومانی خریداری کردید انتظارات یک محصول ..... با
این اوصاف میتوانم این قول را به شما دوستان عزیز بدهم که با این ...

12- راهنمای کامل خرید یک تبلت عالی - باشگاه خبرنگاران جوان

19 ژوئن 2013 ... سلام من میخوام تبلتی در حد 900 هزار تومان بخرم تا حالا هم تبلت نداشتم و حتی به
هشون هم نگاه نکردم جز در .... من قصد دارم یه تبلت بخرم ولی ولی میشه با 500هزار تومن
چیزی خرید یانه ؟ ..... سلام من می خام تبلت بخرم ولی بین لنوو مدل یوگا 10 واپل مدل
ایپد2 و هوای مدل مدیا پد 10fhdشک دارم لطفا ... 7اینچش 700ھزارتومان است.

13- معرفی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند زیر 800 هزار تومان - آی تی رادار

24 فوریه 2014 ... موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، دوربین دیجیتال ... مقایسه و معرفی بهترین گوشی های زیر
۸۰۰ هزار تومان (اسفند ماه ۹۳) .... مدل می توان به طراحی مناسب و ابعاد مناسب، سخت افزار
مناسب و دوربین با ..... من میخوام هواوی G700 بخرم و به نظرم خوبه

14- با 500 هزار تومان چه گوشی بخریم؟ - Bartarinha.IR | برترین ها

در بازه قیمتی زیر 500 هزار تومان چهار مدل معرفی شده در ادامه می توانند جزو انتخاب های
شما ... هم می تواند یک امتیاز مثبت دیگر باشد به خصوص وقتی بدانیم می توان با آن ...

15- تا 800 تومن چه تبلتی میتوان خرید؟

با 800 تومن چه تبلتی میتوانم بخرم؟ استفاده ... و صفحه نمایش 8 اینجی و 2 سال
گارانتی و کیفیت صفحه نمایش عالی و 4 هسته ای 700 هزار تومان ...

16- راهنمای خرید تبلت Tablet، بررسی انواع پردازنده در تبلت - علم فردا

7 مارس 2013 ... تبلیغات متنی ماهیانه 35 هزار تومان ... ضمنا لازم به ذکره که در این پست نمی خوام بگم
این تبلت خوبه یا اون تبلت مناسب نیست . .... هر چه تعداد ترانزیستور بیشتر باشه
توان بیشتری هم در پردازنده تلف میشه ... می فروشه و این شرکت ها با دست کاری در این
طراحی ، معماری ARM رو به شکلی که .... من تبلت اکشن a700دارم

17- الف - کلاهی که در علا الدین بر سرم گذاشتند

حداقل با شیلا هماهنگ میکردی که بری از شناس جنس بخری (434696) ..... از سوی شرکت
های تولید کننده و فروشندگان ایرانی چگونه می توان در منطقه اول شد . ... من هم پاییز سال
گذشته برای دخترم از پاساژ علائ الدین یک سونی اریکسوت تی 700 خریدم. .... همه
فروشنده ها می گفتند باید برنامه روش نصب کنیم که بین 10 تا 20 هزار تومان هزینه
داره ...

18- تبلتهایی که باید و نباید بخریم! (به روز رسانی: 92/12/10)ITResan ...

7 نوامبر 2015 ... ایا می توان برای کاربری هایی مانند تایپ تند از تلبت مان انتظار داشته .... یعنی
نمیشه الان با 600-700 تومن یه تبلت نسبتا خوب خرید؟ .... تو نمایشگاه الکامپ با
تبلت دلسوس آشنا شدم قیمتش 340 هزار تومان برای نمایشگاه بود.

19- چه تبلتی بخرم | جستجو | دانلود آهنگ جدید | آگرولب

الان یک کتاب مثلا هزار صفحه یی نزدیک به 60 هزار تومان مایه می خواهد که با درآمد کلان
من جور در نمی آید . ... یه ضبط سی دی و نوار کاست دار صدساله میخوام بخرم حوصلم
نمیرسه برم دنبالش ولی ...... چاپ : تک رنگ - سرعت چاپ سیاه وسفید: تا 20 صفحه در
دقیقه - رزولوشن چاپ: 600x600 dpi - توان کار ماهانه: 8000 برگ در ماه ... قیمت 700 هزار
تومان

20- همه چیز درباره تلفن، موبایل و اینترنت در کانادا [بایگانی] - صفحه ...

سلام گوشی موبایل خوب اینجا بخریم یا کانادا(کدومش ارزونتره؟) ... ضمنا unlock رو تو
سایت آمازون بررسی کردم تقریبا 700دلار بود الان من ... و اگه همون گوشی (با حافظه
بیشتر) رو می خواستم از اپراتور بگیرم ...... الان مثلن SanDisk 32GB آف خورده شده
40 دلار ولی اینجا تو ایران Silicon Power 32GB هست 71 هزار تومان!

21- Aftabgardan - مودم جیبی سیم کارت خور بخریم یا نخریم؟ (3G Modem ...

14 مارس 2014 ... پد و کلاً تبلت ها سر شما بیاورند! ... مودم جیبی GPRS با قابلیت Wi-Fi با سیمکارت
رایتل: ... من از دیجیکالا ۲۸۵ هزار تومان خریدم اما الان که سایت را چک کردم، ظاهراً ۲۰ هزار
تومان تخفیف دادهاند! ... گوشی G700 که داشتم میانداختم، حوصله کار با آن گوشی
قدیمی و جواب به اس.ام. .... می توان مودم جیبی 3G را به 4 G تبدیل کرد ...

22- آخرین کامپیوتر و گجت ها ...... - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک

26 نوامبر 2013 ... آیا می توان تبلتها را جایگزین کامپیوتر و لپ تاپ نمود؟ ..... 5 - با 600 هزار تومان چه
تبلتی می توان خرید؟ ... 6 - با 700 هزار تومان چه تبلتی میتوان خرید؟ .... من بخواهم
صرفا برای دیدن فیلم یک تبلت جمع و جور بخرم 7 اینچ بهتره یا 8 ...

23- استفاده از اینترنت سیم کارت - مشاوره

با استفاده از دستگاه D-link اینترنت سیم کارت رایتل رو به لپ تاب وصل کردم، در ...
چطور می توانم به اینترنت 3g دسترسی داشته باشم؟ ... می خواهم مودم 3g بخرم ولی نمی
دانم کدام مدل را تهیه کنم که آنتن دهی خوبی داشته باشد و با .... اگر تبلت بهتره لطفا
یه تبلت سیم کارت خور فقط یرای استفاده ی اینترنت در حدود 700 هزار تومان معرفی ...

24- مادر احمدی نژاد چه کسانی را نفرین می کند؟

4 آگوست 2012 ... رئیس جمهور با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی فساد بزرگ ... من نمی گویم می
توانم عدالت را به طور کامل برقرار کنم اما پایش ایستاده ام. ... وی خاطرنشان کرد: به ما
تهمت زده اند که برای هر نماینده 700 میلیون خرج کرده ... حالی که اگر این طور بود خیلی
راحت تر می توانستیم آماده اش را بخریم! .... عکس : آنفولانزای تبلتی!

25- دیجی کالا - تبلت دیمو 700 - Dimo 700

دیمو 700 تبلتی 7 اینچی است که با قدرت سخت افزاری مناسب، سیستم عامل محبوب
... Dimo Baby 1 169,000 تومان تبلت تانب مدل GPT-730 - Tonb GPT-730 .... کلیه
کالاهایی که در دیجی کالا عرضه می شوند اصلی بوده و هیچ گونه کالای کارکرده و .... در
جواب آقای رفیعی : اگه تبلت چینی بخری ، به غیر از اینکه از کشورت حمایت نکردی،
 ...

26- داد و ستد بیش از یک میلیون و 775 هزار سهم دربورس مازندران | فیدگاه ...

زومجی: راهنمای خرید کامپیوتر با بودجه هفت میلیون و ۶٠٠ هزار تومان – آذر ٩۴ ... در بخش
سختافزار و نرمافزار این تبلت جای هیچگونه بحثی باقی نمیماند، چرا که .... مدیرکل
تامین اجتماعی استان همدان گفت: بیش از 700 هزار نفر در سطح استان همدان .... آن موقع
بود که استعداد خودم را در این زمینه کشف کردم که چقدر خوب می توانم جذب مخاطب کنم.

27- نقد و بررسی LG G pad 7: سرگرمی به قیمت ارزان | صفحه 6 از 6 | ترنجی

29 نوامبر 2014 ... این تبلت با نمایشگر FHD ، پردازنده قویتر، دوربین بهتر و البته ... البته با توجه
به بازار هدف جی پد 7، هزینه حدود 300 هزار تومان بیشتر .... و بررسی های کاملی می
کنید گفتم شاید بهتر باشه از شما بپرسم (البته قبلا پرسیدم جواب ندادید) : ... زد 2-
3 حدودا 2 گیگ هست رم آزاد توی نوت 3 حدودا 700 مگابایته توی جی 3 رو ...

28- بررسی تبلت های 400 الی 500 هزار

صفحه اصلی بازارچه بررسی تبلت های ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ... انواع
مختلف آنها را بررسی نمود سپس با توجه به نیاز و رنج قیمتی نسبت به خرید آن اقدام
نمود. شما در بخش بازارچه زوم تک می توانید از راهنمایی های این بخش استفاده نمایید. ...
به قیمت ۴۳۰ هزار تومان در بازار بفروش می رسد ، از ویژگی های این تبلت می توان به
صفحه ...

29- تبلت بخریم یا لپ تاپ؟ عکس - مشرق

21 آگوست 2011 ... اولین ایده برای همراه کردن کار با تکنولوژی، رایانه همراه یا لپ تاپ بود. ... و با مبلغی
حدود 700 هزار تومان می توان از میان صد ها مدل تبلت یا لپ تاپ یک ...

30- پر فروش ترین گوشی ها در ایران کدامند ؟ جدول - بازی آنلاین

4 آگوست 2013 ... ... خریداری را میکردم ولی با توجه به وضع مالیام در حال حاضر میتوانم نوکیا 1100
بخرم. ... کاربران معمولا با هزینهای بین 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان به دنبال
گوشیهای ... اما با بودجهای بین یک میلیون و 500 هزار تومان تا دو میلیون میتوان در
سونی ... در مدل تبلت ها هم مدل Samsung Galaxy p3100 بهترین مدل می باشد.

31- تبلت چگونه زندگی مجازی شما را متحول میکند؟! تجربه شخصی من از کار ...

22 دسامبر 2010 ... تجربه شخصی من از کار با �گلکسی تب� ... در جمهوری و با گارانتی اصلی پارس
ماکروتل با قیمت ۷۲۰ هزار تومان هم می شود این گجت را خرید .

32- هدست واقعیت مجازی فونیکس وان | واقعیت مجازی

خرید هدست واقعیت مجازی با قیمت 99000 تومان ... در پاسخ به این سؤال می توان گفت
که واقعیت مجازی یکی از قدیمی ترین و مهمترین پارادایم های حک شده در ذهن ما را می ...

33- پاسخ به ۱۰ سوال رایج برای افرادی که قصد خرید گوشی اندرویدی دارند ...

19 سپتامبر 2012 ... آیا میتوانم مستقیما از فروشگاه گوگل برنامه دریافت کنم؟ ... همچنین میتوانید با
نصب برنامه گوگل کارنت روی گوشی و یا تبلت خود، وبلاگینا را به شکل .... هم
بتونه به هزار مشکل یه گوشی اندروید گیر بیاره صد در صد با ... من میخوام گوشی
بخرم وبین گوشی های هواوی اسند جی600وهواوی اسند جی700موندم که کدوموبخرم؟

34- سوالات آندرویدی خود را بپرسید (همراه با 20 سوال عمومی) - گویا آی تی

پیوستن به دنیای تبلت ها یا یک گوشی جدید مخصوصا اگر اندوریدی باشد خیلی
جالب است! ... و در آخر چه طور می توانم امنیت گوشیم را بالا ببرم؟ ...... سلام خواهش می
کنم نظر لطفتونه، می تونید از وی پی ان استفاده کنید، ماهی 2-3 هزار تومان بیشتر
نیست ..... و میگه سیگنال ضعییف ولی لب تاب با وای فای وصل میشه وسرعتش خوبه
اگه به یه ...

35- شخصی - ... یادگاری از همیشه ها

شرایط به حدی خوبه که می ترسم جوگیرانه وسایلم رو جمع کنم برم بگم منو یه جا ، جا
کنید ! .... ن ا ر س ی س عزیزم ؛ نمی دانم واقعا می توانم چه کلمه بگویم که بتواند احساسم
را همان ..... عید ، 570 هزار تومان دقیقا پول روغن دادم با دستمزد و انعام ، 700 تومان ، اذیت
می ..... توی صورتتان ، وقتی نشسته اید آن بالا و تبلت به دست تند تند می نویسید و
 ...

36- پاسخ به همه سوالات درباره وام 35 ...

8 نوامبر 2015 ... عکس; ایران چک 50 هزار تومانی تقلبی هم آمد راه تشخیص; بازار داغ برندهای ... من یک
آپارتمان 50 متری به مبلغ 55 الی 60 میلیون میخواهم بخرم . ... آیا پدر و پسر با هم 700
میلیون ریال برای ساخت هر واحد می توانند بگیرند؟ ... می توانم وام را تصفیه کنم واز
تسهیلات 35 میلیونی اتفاده کنم برای یه واحد آپارتمان دیگر؟

37- گوشیهای مفقودی و دزدیده شده را با کمترین هزینه ردیابی کنید

19 ا کتبر 2013 ... اگر شخصی معتقد باشد که گوشی او دزدیده شده باید به کلانتری و با ... پس از گذشت
10 روز در صورت موفقیت در ردیابی گوشی مبلغ 3000 تومان به حساب مشترک منظور
شده و ..... می کنن رو راست بگم شماها هم دست کمی از دزدا ندارین من با هزار بدبختی
تونستم یه گوشی 400 تومنی بخرم هنوز قسطش تموم ...... نظر شما 0/700.

38- Lenovo IdeaTab A3000 - نظرات کاربران در مورد تبلت لنوو آیدیا تب ...

من 700 تومان پول خرید تبلت رو که خرج کردم هیچ باز 650 کنار گذاشتم ...300 تومان
... سلام دوستان عزیز من می خواستم این تبلت رو بخرم اما می خوام ببینم که کتاب
خوندن ..... 2-من با اندروید کار کرده ام ولی روی این تبلت نمی توانم ساعت و تقویم را
تنظیم کنم. .... رنگ مشکی با گرانتی سازگار با قیمت ۶۱۰ هزار تومان خریدم به همراه
کیف لپ ...

39- آشنایی با تبلت های برتر بازار/ قیمت تصاویر-پرشین پرشیا

10 نوامبر 2012 ... این تبلت با قیمت یک میلیون و 470 هزار تومان به فروش می رسد. Apple iPad 3 ... این
تبلت قیمتی در حدود یک میلیون و 700 هزار تومان دارد. گردآوری و ...

40- دانلود Asphalt 7: Heat 1.1.2h - بازی آسفالت 7 اندروید دیتا - فارسروید

جوایز شامل یک گوشی نکسوس 6P و ده عدد شارژ پنجاه هزار تومانی مایکت ... بازی فوق که
محصولی از کمپانی game loft می باشد توانسته است با بازی های بی ..... سونی
اکسپریا زد ۳ و هواوی هانر 4c کدوم یکی بهتره که بخرم ببخشید که بی ربطه .....
گرفتم و روی تبلتم که مدلش lenovo a 3000 بود نصب کردم و توانستم به خوبی
یازی کنم .